Winter sleep 分類:歌 詞 ♪2007/12/24 23:19作詞:Eclipse
作曲:OLIVIA.rui
歌:OLIVIA inspi' REIRA(TRAPNEST)
It keeps coming back to me
回憶旋繞腦中
I remember this pain
深刻傷痕仍然存在
It spreads across my eyes
清楚映在我的眼中
Everything is dull
彷彿每一件事都變單調而且模糊了
Everyone’s smiling. they’re smiling
人人臉上掛著笑容
It pushes me far far away
但是我卻被遠遠的排擠
I can’t understand
我不瞭解為什麼
Everything is blue
每一件事都是憂鬱的
Can you hear me out there?
遠方的你是否聽見我的呼喚?
Will you hold me now? Hold me now? My frozen heart
你會緊緊擁抱住我嗎?你會嗎?我已凍結的心
I’m gazing from the distance and
I feel everything pass through me
我凝視著遠方,似乎我經歷了重重磨難
I can’t be alone right now
現在的我無法獨自面對孤獨
Will you hold me now? Hold me now? My frozen heart
你會緊緊擁抱住我嗎?你會嗎?我已凍結的心
I’m lost in a deep winter sleep
我在沈睡中迷失了
I can’t seem to find my way out alone
彷彿在孤獨中找不到出路
Can you wake me?
你能夠喚醒我嗎?
I know when I let it in
我知道當孤獨進駐我的心時
It hides love from this moment
我的愛將會被蒙蔽了
So I guard it close
所以我緊緊把守著心門
I watch the moves it makes
注視著它的一舉一動
But it gets me. But it gets me
但是這卻把我弄糊塗了,真的考倒我了
I wish I could understand how I
Could make it disappear. make it disappear
我希望我能知道如何使孤獨從我生命中消失,讓它消失
Anyone out there hear me now?
有人聽見我的期望嗎?
Will you hold me now? Hold me now? My frozen heart
你會緊緊擁抱住我嗎?你會嗎?我已凍結的心
Kiss my lips and maybe you can take me to your world for now
輕吻我或許就能將我帶回到你的世界
I can’t be alone right now
現在的我無法獨自面對孤獨
Will you hold me now? Hold me now? My frozen heart
你會緊緊擁抱住我嗎?你會嗎?我已凍結的心
Please make it all go away
請讓過去這一切遠離
Am I ever gonna feel myself again?
我會再展現自我嗎?
I hope I will
我想我可以辦到的
Will you hold me now? Hold me now? My frozen heart
你會緊緊擁抱住我嗎?你會嗎?我已凍結的心
I’m gazing from the distance and
I feel everything pass through me
我凝視著遠方,似乎我經歷了重重磨難
I can’t be alone right now
現在的我無法獨自面對孤獨
Will you hold me now? Hold me now? My frozen heart
你會緊緊擁抱住我嗎?你會嗎?我已凍結的心
I’m lost in a deep winter sleep
我在沈睡中迷失了
I can’t seem to find my way out alone
彷彿在孤獨中找不到出路
Can you wake me?
你能夠喚醒我嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ken817054 的頭像
    ken817054

    ken817054的部落格

    ken817054 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()